2012. január 15., vasárnap

2 mint 1 se...

Na, szóval párkeresésem néhány hónapja alatt a második randira készülök. Méghozzá avval a sráccal, kivel legutóbb megismerkedtem. Fotó és hang alapján szimpatikus a gyerek, de már most tudom, hogy nem Ő az, aki kell nekem. És, hogy mégis miért randizok vele? Hát, azt én is szeretném tudni. Szinte mindennap beszélünk, sokszor telefonon is, nagyon oda van értem és én is jól érzem magam. És Pestről jön le jövő hétvégén a barátaihoz hozzám nem messze eső településre, így megbeszéltük, hogy akár össze is futhatnánk, aztán meglátjuk mi lesz belőle. Igyekszem tartózkodó lenni, mondtam is neki, hogy nem akarom áltatni, nem ígérhetek semmit a folytatással kapcsolatban a találkozás után. Azt mondta nem baj, de Ő biztos abban, hogy lesz folytatás. Ingadozok, mert nem érzek semmit , hogy lehetne ebből valami. Amikor nem beszélgetünk, nem akarok vele találkozni. Eldöntöm mindig, hogy vége, nem foglalkozom vele tovább, mert értelmetlen, meg gyerekes stb. És amikor meg társalgunk néhány órát, akkor meg jól érzem magam és fellelkesülve meg de persze, találkozzunk. Ettől függetlenül már többször is említettem neki, hogy halasszuk el a randit, nem biztos, hogy akarom. De mindig meggyőzött arról, hogy randizunk csak. Hát jó, mondtam neki és magamban azt gondoltam, hogy majd úgy kell találkoznunk, hogy könnyen letudjak lépni, ha nagyon nem érzem jól magam. Nagyon hezitálok, mivel az előző, még lezáratlan kapcsolatom még lezáratlan. Üzenget, én kérdezem üzenetben, hogy esetleg nem akar e inkább telefonon, vagy msn-en beszélgetni. Amire mindig azt írja, hogy dehogy is nem, de idő kell neki. Jó, ha idő kell neked, az rajtam nem múlik, tőlem életed végéig kapsz. És mikor elküldök neki egy választ, mindig elhatározom magamban, hogy ez az utolsó, többet nem fogok neki még válaszolni sem. De nem bírom megállni. Jó lenne tisztába lennem, hogy mért is csinálom ezt. Ha valamit elhatározok miért is nem tartom magam ahhoz? Ennyire gyenge az akaraterőm? Vagy valami más van a háttérben, amire nem tudok rájönni?
Mindenesetre a hangulatom nagyon hullámzó. Most már négy hónapja kezdtem el ezt a párkeresösdit, de eredmény semmi. Ami meg eddig volt és van, az csak sikertelenség. Hiába érzem legbelül, hogy valahol valaki van a számomra elrendeltetve, csak meg kell egymást találnunk, bizony néha evvel kapcsolatban kétely hatalmasodik el rajtam. Mert hiába van meg a párom valahol, de nem biztos, hogy az van megírva a számunkra, hogy találkozunk is. Lehet, hogy elmentünk az utcán már egymás mellett az életben, lehet, hogy a világ másik oldalán lakik, ki tudja? Igen, néha felmerülnek bennem ilyen gondolatok. De még azért a hit, hogy megtaláljuk egymást az azért még erősebb. Szerencsére-e vagy sem ? Nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése