2011. július 25., hétfő

Kezdődik...

Na kérem szépen! Hát ez óriási, és még számomra valami új dolog, ami ma a randin és utána, meg azóta is történik. Nem ismerek magamra!
Egyszer csak ott volt a maga több, mint kétméteres magasságával, izmos testével, kopaszra borotvált fejével, biztonsági őrre emlékeztető ruházatban. Ami fehér nyakas rövid ujjú pólóból és sötét élére vasalt nadrágból állt. Jó kiállású pasi, meg kell hagyni.
Úgy köszöntöttük egymást, mint régi ismerősök és közel egy óra hosszát elbeszélgettünk, szerencsére nem nagyon volt vásárló, így szinte zavartalanul, de diszkréten.
Attól függetlenül, hogy jó benyomást tett rám ez az ember nem estem hasra tőle. Nem lettem egyből szerelmes, és nem gondolom azt, hogy ő az igazi. Attól független, hogy meg kell adni az esélyt arra, hogy még lehet ő. Ki tudja. Nem mórikáltam magam, mint általában az első randikon ez szokás. Nem akartam feltüntetni magam jobb színben, mint amilyen vagyok egyébiránt. Nem éreztem rá kényszert. Még mikor elkezdtem komolyan foglalkozni a párkereséssel elhatároztam valamit, és ehhez úgy látszik sikeresen is tartani tudom magam. Aminek az a lényege, hogy nem alkuszom. Bővebben ez abból tevődik össze, hogy vagyok, amilyen aki vagyok, és így fogadjon el az a valaki, ahogy vagyok. És én is viszont a másikat. És, ha az egyik félnek nem tetszik a másik úgy, ahogy van, mint külsőleg, mint belsőleg, akkor agyő. Nincs mit keresnünk egymás mellett. És ahhoz, hogy ez kiderüljön, próbálkozni kell, minden lehetőséget meg kell ragadni .Örülök neki, hogy erre a szintre eltudtam érni saját magamtól. Ez nagy változás az életemben. Jobban is érzem magam lelkileg, ami a fizikai hatásban is meg mutatkozik. Sokkal energikusabbnak érzem magam.
Már hívott, hogy jó volt velem a találkozás és nyugodtabb körülmények között meg kellene ismételni. Bele mentem, mert én is jól éreztem magam a társaságában. Szeretném jobban megismerni. Megbeszéltük, hogy ma este eljön hozzám, mielőtt munkába megy. Mert állandóan dolgozik. Egyik melóhelyről megy a másikra, és ha mégis van szabadideje, akkor meg foci edzősködik. De biztosított afelől, hogy rám mindig lesz ideje. Nehezen tudom elképzelni, hogy beleférek a programfüzetébe, de ha ilyen hiperaktív típus, akkor valóban kiszoríthat mindig mindenre időt. Nekem egy kicsit pörgős az amit Ő csinál, de hát nem vagyunk egyformák. Most az a lényeg, hogy tetszik a srác külsőleg, és Ő sem rohant el előlem a láttomra.
Többit meg majd meglátom. Hogy mi rejlik benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése