2017. június 9., péntek

Folyt. köv.


cím
   
Nos, ami ezek után történt megváltoztatta az életem. Úgyis mondhatnám, hogy kifordult a világ a sarkából, és én teljesen máshogy látom már azt. Olyan Párom van, akit szerettem volna. Nem kellett alább adnom. Sőt! Még felül is múlt minden elképzelésemet. Amikor átmentünk msnre ott folytattuk a beszélgetést, és amikor állandóan szétkapcsolt, telefonon folytattuk. Másnap reggel ötig...én délutánra mentem dolgozni, tudtam aludni néhány órát, de Ő semmit nem aludt, mert hatkor kezdett. Megállás nélkül beszélgettünk és néhány óra leforgása alatt biztosak voltunk abban, hogy megtaláltuk egymást. Két hét múlva lejött hozzám négy napra, és rá egy hónapra összeköltöztünk. Mind a ketten megkaptuk azt, akire vágytunk. A számunkra legmegfelelőbb Párt. Azóta is békés, boldog, kiegyensúlyozott Párként éljük meg a mindennapokat, amik nekünk nem szürkék, immár három éve. Sok mindent megtanultam tőle és tanulok folyamatosan. Az élet valós dolgairól, szépségéről, önmagamról. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem és még biztos vár rám több is. Volt, hogy éheztünk, fáztunk, nem volt pénzünk, munkánk, és bizony laktunk autóba is.....de nem volt köztünk semmiféle törés, harag, düh, egymásra mutogatás. És volt, hogy eljutottunk olyan helyekre, amit más csak képeken lát... Mindig egymás mellett kéz a kézben nagy szeretetben, egyetértésben mendegélünk a magunk által választott úton, ahol érezni az élet illatát.... és boldog vagyok, hogy végül is nem estem bele nagyobb csapdákba, nem adtam fel az érzeteimen alapuló elhatározásomat. És most már bizton állíthatom, hogy véletlenek nincsenek.
De ez egy másik történet. Aminek egy részét az „Utazásom” alatt lehet elolvasni. Ami folyamatosan íródik. És, hogy mi mindent tanultam meg, és folyamatosan tanulok?  Ezekről a többi írásaimból lehet megtudni valamit.  
Tervezem, hogy a továbbiakban is írok ide, egyes tapasztalatok, felismerések és fel nem ismerések  rövidebb történeteit.
Köszönöm, hogy kitartó érdeklődéssel olvastad e történetet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése